stodeflickor0304

Alla inlägg under februari 2013

Av Line Sperring - 20 februari 2013 20:42

hej på er! :)

tänkte bara berätte lite huir det ligger till för mig just nu som tränare.

Jag har skrivit på för torpshammar eftersom stöde damlag la ner, otroligt tråkigt tycker jag! och det kändes som att jag inte hade något annat val om jag skulle fortsätta spela fotboll vilket jag vill såklart!

sen har jag funderat en hel del på hur jag ska göra med tränarrollen och jag bestämde mig för att köra ett år till, vilket jag ser framimot nu! :) men eftersom jag själv har fyra träningar i veckan, tänker mycket på skol arbetet och har ett arbete så kommer jag inte att klara detta själv, tyvärr, eftersom jag trivdes med det.. men till min hjälp har jag Oliwer Forsberg som gör tränardebut iår, han kommer att ta tjejorna när jag inte har tid eller behöver hjälp, så det tackar vi för!! :)

så nu vet ni lite mer!


Träningarna drar igång v.11, hoppas vi ses då! :)


Här är oliwer för er som inte vet :))


Av Line Sperring - 11 februari 2013 16:29

hej på er, vad kul att ni har hittat hit!   

här tänkte jag skriva lite om matcher, träningar och liknande.

nu ska träningarna snart starta igång igen och jag hoppas att ni är laddade för ännu en kanonsäsong ihop med mig! 

det är jag i alla fall! har laddat upp med massa övningar, lekar och stafetter för er nu!

vi ses!   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är tränare till Stöde if flickor 03/04 och har skriver jag lite om matcher, träningar och lite annat! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards