stodeflickor0304

Alla inlägg under juni 2013

Av Line Sperring - 14 juni 2013 22:33

Hejsan tänkte bara berätta att det har varit otroligt svårt att fått ihop allt iår och jag är ledsen att jag missat många träningar och matcher men jag vill inte att ni ska tro att jag inte bryr mig för det gör jag verkligen!
Det kommer fortsätta vara svårt att pussla ihop allt nu när jag också fått sommarjobb på två jobb och har många egna matcher, men jag försöker så gott jag kan och är med då mycket jag bara kan!
Sen är jag otroligt tacksam för att oliwer hjälper mig, han har verkligen ställt upp alla gånger jan har kunnat vilket har varit till stor hjälp!

Av Line Sperring - 2 juni 2013 14:34

Matchen slutade 2-0 till Alnö, dock gjorde vi ett mål som blev bortdömt.
Jag tycker helt klart att det var vi som ägde matchen och vi hade övertaget nästan hela tiden, vi fick många målchanser men Alnö hade en stabil målvakt.
Målen vi släppte in var stort sett otursmål, tycker jag.
Jag tyckte vi spelade riktigt bra iaf, synd med förlust efter en bra insatts! Första serieförlusten jag varit med på med det här laget!
Alla jobbade riktigt bra men Matchens pluss får nog Emma Matsson idag för en riktigt god målvaktsinsatts!

Presentation


jag är tränare till Stöde if flickor 03/04 och har skriver jag lite om matcher, träningar och lite annat! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards